Voorbereiding - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Estelle & Sjoerd - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Estelle & Sjoerd - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Estelle en Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Estelle & Sjoerd

23 Januari 2014 | Nederland, Oost-Souburg

Weer iets van de To-do list doorgestreept!

De lijst is ondertussen al een heel stuk minder lang geworden. Veel aankopen, vaak veel te duur naar onze zin!, zijn ondertussen gedaan. De tassen liggen half ingepakt met allerlei gore-tex (wij wisten tot voor kort ook van het bestaan niet af) kledingstukken, sneldrogende handdoeken, camera, iPad en diarree remmers. De basis is er dus!

We vliegen dinsdag 11 februari van Brussel naar Argentinië. We komen na een 30 urige vlucht aan in El Calafate. Dit ligt midden in al het natuur geweld van Patagonië.
We weten nog niet hoe de route verder gaat verlopen maar we hopen veel te gaan zien en beleven. Hopelijk kunnen we met deze blog jullie een beetje op de hoogte houden!

Tot de volgende

Estelle & Sjoerd

• 23 Januari 2014 - 18:12

Anna:

En wij zullen jullie hier vol bewondering volgen... en missen natuurlijk!

• 23 Januari 2014 - 19:29

Jolanda:

Spannend, veel plezier!!

• 23 Januari 2014 - 23:05

Carolien:

Veel plezier en geniet er van....

• 06 Februari 2014 - 23:18

Irene Huijsmans:

Heel veel plezier op jullie wereldreis en geniet er van en wij zien elkaar in 2015 in portugal Liefs XXX

• 10 Februari 2014 - 20:12

Henk & Anneke:

Eindelijk ist zover, morgen vertrekken jullie. Hele goeie en lange reis toegewenst. Vooral veel genieten, indrukken opdoen, mooie dingen zien en alles ervaren. Zorg goed voor elkaar en we volgen jullie zeker.
    Have fun.

• 10 Februari 2014 - 21:28

Nico, Simone En Mayra:

Vanaf morgen ist zover..jullie reis gaat beginnen! Vast al wat last van gezonde spanning, maar bovenal waarschijnlijk vast enorme zin om jullie avontuur te laten starten...vanuit souburg wensen wij jullie allereerst een hele goede reis, en daarna heel veel plezier...ben nu al heel erg benieuwd naar jullie eerste blog. En hoop dan ook dat we jullir goed kunnen volgen..zoiezo natuurlijk van je pa en ma. Enjoy! Xx

• 14 Februari 2014 - 20:43

Mama:

Mooi mooi mooi, dat ik alles kan volgen.
    Ik krijg zo wel veel zin om te komen xxx